بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طرز تهیه پودینگ نان شکلاتی آمریکایی

طرز تهیه پودینگ نان شکلاتی آمریکایی

با تبدیل نان به پودینگ نان ، طعم جدید به آن ببخشید. این یک غذای راحت کلاسیک است که می توان آن را با نان فرانسوی ، یک قرص ایتالیایی ، یا حتی نان چالی یا بریوش با ظرافت بیشتری تهیه کرد. با مورد دلخواه خود آزمایش کنید تا غذای مورد علاقه خود را تهیه کنید. 

این پودینگ نان شکلاتی غنی و نرم است. این دستورالعمل نیاز به چیپس شکلات نیمه شیرین دارد که به راحتی در دسترس است ، اما شما می توانید از هر شکلات مورد علاقه خود با کیفیت بالا در ظرف استفاده کنید.

در حالی که پودینگ نان در فر در حال پخت است ، سس شکلات گرم را آماده کنید . باورنکردنی است که چگونه به راحتی مخلوط کردن خامه گرم با شکلات بیشتر می تواند یک ظرف خیره کننده را به سطح کاملا جدیدی برساند. من پیشنهاد می کنم سس شکلات را در ظرف قابل ریختن سرو کرده و روی میز کنار نان قرار داده تا به همه این فرصت را بدهد که به مقدار مناسب برای خود اضافه کنند.

اگر می خواهید برای سرو ، رنگ و بوی رنگی به آن اضافه کنید ، یک کاسه توت فرنگی یا تمشک تکه تکه شده تازه را به عنوان دسر به میهمانان خود ارائه دهید. از آنجا که این شیرینی بسیار شیرین است ، یک تابه 9 13 13 برای پذیرایی از جمعیت 10-12 مهمان کافی است. این یک دستور العمل کاملاً آسان و در عین حال چشمگیر است که برای یک مراسم خاص یا یک جمع خانوادگی پخته می شود. 

مواد لازم : برای 12 وعده

مواد تشکیل دهنده پودینگ نان شکلاتی

ای فروغِ ماهِ حُسن، از روی رخشان شما مطلب مرتبط ای فروغِ ماهِ حُسن، از روی رخشان شما


پودینگ نان شکلاتی:

3 فنجان خامه سنگین

1 فنجان شیر کامل

1/2 فنجان شکر

283 گرم حدود 10 اونس شکلات نیمه شیرین

8 عدد زرده تخم مرغ بزرگ

2 عدد تخم مرغ کامل بزرگ

1 نان فرانسوی حدود 455 گرم 2/5 سانتی خرد شده

سس شکلات:

1 فنجان خامه مخصوص سنگین

226 گرم حدود 8 اونس شکلات نیمه شیرین

یک ظرف پخت 9 13 13 اینچ را کره کره کنید. فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید.

در یک قابلمه متوسط ​​و سنگین 3 فنجان خامه ، شیر و شکر را روی حرارت متوسط ​​ترکیب کنید. بگذارید تا آرام بپزد ، هم بزنید تا شکر حل شود.

تابه را از روی حرارت بردارید. 283 گرم شکلات چیپسی اضافه کنید و هم بزنید تا ذوب شود و یکدست شود. 

در یک کاسه بزرگ ، زرده ها و تخم مرغ های کامل را هم بزنید.

مخلوط خامه گرم و شکلات را به تدریج مخلوط کنید.

نان را اضافه کرده و هم بزنید تا روی آن آغشته شود. بگذارید حدود 5 دقیقه بماند ، تا نان خیلی نرم شود. مخلوط نان را به ظرف آماده شده منتقل کنید. 

روی آن را با فویل بپوشانید. در فر به مدت 45 دقیقه در فر قرار داده و بعد از این زمان فویل را برداشته و حدود 15 دقیقه دیگر آن را بپزید تا پودینگ قهوه ای طلایی شود و خودش را بگیرد. بعد از فر خارج کرده و روی توری گذاشته تا کمی روی خنک شود.

سس را درست کنید. در یک قابلمه کوچک ، 1 فنجان خامه را جوش بیاورید. تابه را از روی حرارت بردارید. 8 اونس باقیمانده چیپس شکلات را اضافه کرده و هم بزنید تا ذوب شود و سس یکدست شود. 

پودینگ نان شکلاتی را با سس شکلات گرم گرم سرو کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده