بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طرز تهیه کیک فرانسوی فاینانسر

طرز تهیه کیک فرانسوی فاینانسر

فاینانسرها کیک های بادام کوچک و کره ای هستند و در شیرینی فروشی فرانسوی یافت می شود. این دستور تهیه از آرد بادام ، آرد همه منظوره ، سفیده ، شکر و کره تهیه شده است.کیک ها کاملاً خوشمزه ، دارای بافت کیک اسفنجی ، کره ای و شیرین هستند. این شیرینی فرانسوی مورد علاقه من است.

زمان آماده سازی

18 دقیقه

زمان پخت

12 دقیقه

کل زمان

ای فروغِ ماهِ حُسن، از روی رخشان شما مطلب مرتبط ای فروغِ ماهِ حُسن، از روی رخشان شما

30 دقیقه

مواد لازم : برای 16 عدد

1/2 قاشق چایخوری عصاره وانیل

30 گرم آرد بادام

 30 گرم آرد همه منظوره

80 گرم پودر قند

50 گرم کره

 2 سفید تخم مرغ

   خلال بادام ، اختیاری

فر را با دمای 420 درجه فارنهایت و یا 220 درجه سانتیگراد روشن کنید و توی قالب های شمشی که میتواند نچسب یا سلیکونی و یا در صورت نداشتن از قالب های مافین هم میتوانید استفاده کنید . توی تمام 16 کاسه قالب را با کمی کره چرب کرده و کنار بگذارید.

طرز تهیه :

در یک کاسه آرد بادام و آرد همه منظوره را الک کنید و بعد در کاسه همزن سفیده تخم مرغ را با پودر قند بریزید و کاملا هم زده تا سفیده خامه ایی و فرم دار شود

Meringue for financier recipe

کره ذوب شده را با عصاره وانیل به سفیده اضافه و کمی هم بزنید و بعد ترکیب آرد را کم کم به سفیده اضافه و با یک لیسک بطور دورانی هم بزنید تا خمیری صاف و یکدست بدست بیاید. بیش از حد مخلوط نکنید.

Financiers batter

بعد 3/4 قالب ها را با این خمیر پر کرده و کمی از بادام خلال یا پرک شده بپاشید و بعد قالب را توی فر روی پنجره وسط قرار داده به مدت 12 دقیقه یا تا زمانیکه خلال دندانی را در مرکز کیک زده و از خمیر به آن نچسبیده بود از فر خارج کرده و روی قفسه توری به مدت 15 دقیقه گذاشته تا سرد و خنک شود.

Financiers in a mold.

یادداشت

این یک دستورالعمل کلاسیک فرانسوی است و از این رو دستور آن به گرم است. تبدیل به اونس دقیق نیست و توصیه نمی شود. این دستور العمل را نمی توان به قاشق غذاخوری یا فنجان نیز تبدیل کرد. لطفاً یک مقیاس دیجیتالی برای بهترین نتایج پخت تهیه کنید. من از این ترازوی دیجیتال آشپزخانه استفاده می کنم.

اطلاعات تغذیه

در هر وعده کالری 62 کل چربی 3 گرم چربی اشباع 2 گرم چربی ترانس 0 گرم چربی اشباع نشده 0 گرم کلسترول 7 میلی گرم سدیم 29 میلی گرم کربوهیدرات 7 گرم کربوهیدرات خالص 7 گرم فیبر 1 گرم شکر 5 گرم پروتئین 1 گرم

ترجمه شیرین میرکرمی از بلاگسازان

Financiers.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده