بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش دسر محلی خوشمزه بلالیت امارتی

آموزش دسر محلی خوشمزه بلالیت امارتی

یکی از دسر های خوشمزه و خوش عطر سنتی جنوب کشورمان است که به عنوان یک میان وعده در مهمانی ها و یا در کنار اعضای خانواده خوردن آن لذت بخش خواهد بود.بالت یک غذای شیرین و شور است که صبحانه سنتی در امارات متحده عربی است و به صورت گرم یا سرد خورده می شود.

زمان آماده سازی 5 دقیقه زمان پخت 15 دقیقه کل زمان 20 دقیقه


خدمات: 4 نفر

3/4 فنجان شکر

2 فنجان ورمیشل

هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان مطلب مرتبط هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان

8 قاشق غذاخوری کره

2 قاشق غذاخوری هل آسیاب شده

کمی زعفران ، در 2 قاشق غذاخوری گلاب (یا آب) رقیق شده

4 عدد تخم مرغ ، زده شده

روغن سبزیجات

دستورالعمل ها

در یک تابه ، 2 قاشق غذاخوری روغن را گرم کنید و نیمی از ورمیشل خام را اضافه کنید. رشته های ورمیشلی را کمی تفت دهید تا حدود 5 دقیقه قهوه ای طلایی شوند. مرتباً با یک قاشق چوبی هم بزنید تا حدی که ورمیشل نسوزد.

سپس حجم زیادی آب اضافه کنید تا ورمیشل سرخ شده جوشانده شود. هنگامی که آب شروع به جوشیدن کرد ، بقیه ورمیشل خام را اضافه کنید و فقط 3 دقیقه آن را بپزید. ورمیشل را آبکش کنید.

کره ، هل ، شکر و زعفران رقیق شده را به ماهیتابه اضافه و مخلوط حرارت دهید تا شکر حدود 6 تا 8 دقیقه حل شود. ورمیشل را به ظرف اضافه کرده ، مخلوط کرده و به مدت 2 دقیقه دیگر بپزید.


3 قاشق غذاخوری روغن نباتی را در ظرف جداگانه گرم کنید. تخم مرغ های زده شده را اضافه کنید. قالب را کج کنید تا تخم مرغ پخته نشده پخش شود. از بالا که خشک شد ، املت را ورق بزنید و یک دقیقه دیگر بپزید. ورمیشل را با املت بالا سرو کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده