بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش رولت شکلاتی با طعم پرتقال

آموزش رولت شکلاتی با طعم پرتقال

موادلازم:برای 8 نفر

150 گرم شکر

200 میلی لیترشیر

250گرم پنیر خامه ای

 50 گرم شکلات

 50 گرم آرد سفید

هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان مطلب مرتبط هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان

 65 گرم نشاسته سیب زمینی

 25 گرم پودر کاکائو

  5 عدد زرده تخم مرغ

  4 قاشق چایخوری شکر وانیلی

  3 عدد سفید تخم مرغ

  1 قاشق چایخوری بکینگ پودر

  1 قاشق چایخوری پوست رنده شده پرتقال

فر را با حرارت 400 درجه فارنهایت و یا 200 درجه سانتیگراد روشن کنید.توی یک قالب کاغذ پوستی پهن کرده و روی آن را با روغن کمی چرب کنید.

طرز تهیه:

3 عدد زرده تخم مرغ را با همزن با سرعت کم در ابتدا، پس از آن با سرعت زیاد هم زده 1 قاشق سوپ خوری آب ولرم اضافه وهم زده بعد کمی شکر راهم توی زرده بریزید وکاملاهم بزنید. 2 قاشق چایخوری وانیل را توی ترکیب بریزید ومخلوط کنید.تا سفید سفت شود.

سفیده را هم با 50 گرم شکر هم زده تا سفید وپفکی شود. شکلات پودر شده را الک کرده وکنار بگذارید. شکلات های درشت در الک باقی مانده را برای تزیین روی کیک استفاده می شود.

در یک کاسه کوچک پودرشکلات ، آرد، 40 گرم نشاسته، بکینگ پودرو پودرکاکائورا با هم ترکیب کرده و کم کم به زرده اضافه کنید.سفیده را هم اضافه و به آرامی در یک جهت هم زده تا کاملا ترکیب وصاف شود. بعد خمیر آماده شده را روی کاغذ پوستی توی قالب بریزید ودرفر به مدت 10-12 دقیقه قراردهید.پس از خارج کردن از فر با همان کاغذ رول کنید وکنار گذاشته تا سرد شود.

طرز تهیه : کرم

به آرامی 2 زرده تخم مرغ را با 2 قاشق چایخوری شکر وانیلی را با یک میکسرهم زده و 25 گرم نشاسته را کم کم در ترکیب الک و هم بزنید.شیر با 50 گرم شکر، را در یک کاسه با زرده بریزید و روی حرارت قرار داده به طور مداوم هم زده تا کمی غلیظ شود.پوست پرتقال رنده شده را هم اضافه وکاملا هم زده تا یکدست وصاف شده این دسربه غلظت فرنی می شود.

از روی حرارت برداشته ودر یخچال گذاشته تا سرد شود.پنیر خامه ای را زده و3/2 از آن را برای تزیین روی کیک برداشته وباقی را در کرم اضافه و هم زده وبعد خمیر را باز کرده و از کاغذ جدا کنید و روی خمیر را با این کرم زده شده پوشش دهید ودوباره رول کرده و روی رولت را با پنیر خامه ای وپودر شکلات تزیین و به مدت 1 ساعت در یخچال قرار دهید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده