بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش مینی کوفته سوئدی با پوره سیب زمینی

آموزش مینی کوفته سوئدی با پوره سیب زمینی

یک دستور غذایی کاملاً غنی و ساده برای مینی کوفته سوئدی با پوره سیب زمینی این یک شام کاملاً راضی کننده برای کل هفته است!

دستور العمل امروز ما یکی از کوفته های مورد علاقه من است -کوفته های سوئدی نرم و خوش طعم هستند و راز این دستورالعمل در نان خیسانده شده توسط شیر است که کوفته ها را بسیار نرم می کند و علاوه بر این همه ادویه و جوز هندی که طعم بی نظیر و اعتیاد آور آنها را به آنها می بخشد. سس گوجه فرنگی ساده و خوشمزه ای که طعمی بینظیر به کوفته می بخشد

زمان آماده سازی: 10 دقیقه زمان پخت و پز: 35 دقیقه زمان کل: 45 دقیقه


مواد لازم : برای 6 نفر

گوشت قلقلی سوئدی

460 گرم گوشت مخلوط بدون چربی چرخ کرده

هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان مطلب مرتبط هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان

1/2 فنجان شیر

1/2 فنجان پیاز ریز خرد شده

1/2 قاشق چای خوری فلفل سیاه پودر خورده

1/4 قاشق چای خوری فلفل دلمه ای خرد شده

1/4 قاشق چای خوری جوز هندی رنده شده

1 تخم مرغ بزرگ ، زده شده

1 قاشق چایخوری نمک

 2 قاشق غذاخوری کره بدون نمک

2 حبه سیر ، خرد شده

1 تکه نان سفید ، ریز خرد شده

مواد لازم : برای پوره سیب

455 گرم سیب زمینی پوست کنده و خرد شده

1/4 فنجان خامه سنگین

4 قاشق غذاخوری کره بدون نمک

نمک و فلفل به میزان لازم

مواد لازم : برای سس گوشت

1-1/2 قاشق غذاخوری کره 

1-1/2 فنجان آب گوشت

2 قاشق غذاخوری آرد همه منظوره

2 قاشق غذاخوری خامه سنگین

نمک و فلفل به میزان لازم

چاشنی زدن

1 قاشق غذاخوری جعفری تازه خرد شده

دستور العمل:

فر را با دمای 375 درجه فارنهایت و یا 190 درجه سانتیگراد گرم کنید.

نان خرد شده و شیر را در یک کاسه بزرگ مخلوط کن قرار دهید ، با هم بزنید تا خرد شده و بعد اجازه دهید ، در حالی که نان شیر را خیس می خورد

2 قاشق غذاخوری کره را در یک قابلمه روی حرارت زیاد و متوسط ذوب کنید بعد پیاز و سیر را اضافه کرده و به مدت 3 تا 4 دقیقه یا تا زمانی که پیاز شروع به شفاف شدن کند ، تفت دهید.

آن را از روی حرارت برداشته و به مخلوط نان و شیر اضافه کنید. حدود 5 دقیقه بگذارید مخلوط خنک شود ،

گوشت مخلوط ، تخم مرغ ، نمک ، فلفل ، فلفل دلمه ای و جوز هندی را به کاسه مخلوط روی نان خیس خورده اضافه کرده و کاملاً با هم مخلوط کنید.

سپس از ترکیب کوفته هایی به اندازه 2 قاشق چای خوری برداشته و در دست شکل دهید و آنها را روی ورق پخت قرار دهید ، به فاصله ½ اینچ یا 1/5 سانت، سپس کوفته ها را به مدت 10 تا 12 دقیقه یا تا زمانی که پخته شود در فر قرار دهید.

طرز تهیه : پوره سیب زمینی

سیب زمینی ها را درون قابلمه بزرگی قرار دهید و آب بحدی بریزید تا روی سیب زمینی ها را بگیرد. آن را روی حرارت زیاد قرار دهید و تا 10 تا 15 دقیقه بگذارید تا جوش بیاید. جوشاندن را ادامه دهید تا زمانیکه سیب زمینی نرم شود. سیب زمینی را از روی حرارت برداشته و آبکش کنید. کره و خامه را به سیب زمینی اضافه کرده ، نمک و فلفل را اضافه کنید.

با استفاده از دستگاه خرد کن سیب زمینی (یا میکسر دستی) سیب زمینی را له کنید تا زمانی که قوام مورد نظر خود را بدست آورید. چاشنی ها را تنظیم کنید. روی آن را بپوشانید و کنار بگذارید.

طرز تهیه : سس آبگوشت

کره را در قابلمه روی حرارت متوسط ​​ذوب کنید و آرد را بزنید. حدود 1 دقیقه هم بزنید تا طعم آرد خام از بین برود.

آب گوشت را به آرامی در مخلوط اضافه کرده و 3 تا 5 دقیقه هم زده تا ترکیب غلیظ و صاف شود ،نمک و فلفل را هم اضافه کنید وقتیکه سس غلیظ شد از روی حرارت برداشته و در صورت استفاده خامه را هم اضافه و خوب هم زده تا کاملا با هم مخلوط و صاف شود.

کوفته را به آب گوشت اضافه و با هم کمی هم زده تا تمام کوفته به سس آغشته شود.پوره سیب زمینی را روی یک بشقاب بزرگ پهن کرده و روی آن را با مینی کوفته های پوشیده وسس گوشت را هم روی کوفته بریزید و با جعفری ریز خرد شده بپاشید و در کنار نان با سالاد دلخواه و یا سبزیجات سرو کنید.

یادداشت 

برای منجمد کردن کوفته: کوفته ها را طبق دستور درست کرده و بپزید. کوفته باحال پس از سرد شدن ، آنها را در فریزر (روی صفحه پخت) قرار دهید تا کاملا یخ زده شوند. سپس آنها را درون کیسه قابل انعطاف پذیری ضد یخ قرار داده و تا 3 ماه یخ بزنید.

برای گرم کردن مجدد کوفته: آنها را در یک ظرف پخت با 1/2 فنجان آب قرار دهید. روی آن را محکم با فویل بپوشانید و در فر 350 درجه فارنهایت بپزید تا حدود 15 دقیقه گرم شود.

برای یخ زدگی سیب زمینی له شده: کاملاً سرد شده و در یک کیسه قابل استحکام ضد یخ بریزید و 3 ماه می توانید در فریزر نگهدارید.

برای گرم شدن مجدد سیب زمینی پوره شده: پوره سیب زمینی را در یخچال قرار داده تا نرم و یخ زدایی شود و سیب زمینی ها را در قابلمه ریخته و روی حرارت متوسط ​​و کم حرارت دهید. چند قاشق غذاخوری خامه و کره به آن اضافه کنید و مرتباً هم بزنید تا گرم شود. در صورت نیاز نمک و فلفل را دوباره اضافه کنید.

برای فریز کردن آب گوشت: آب گوشت را کاملاً خنک کنید و در کیسه قابل بازپوشاندن ضد یخ ریخته و تا 3 ماه منجمد کنید.

برای گرم کردن مجدد آب گوشت: آب گوشت منجمد را بشکنید و در قابلمه بریزید. روی حرارت متوسط ​​و کم گرم کنید تا ذوب شود. پس از ذوب شدن ، آب گوشت را بجوشانید تا گرم شود و به اندازه کافی ضخیم شود تا پشت قاشق چوبی را بپوشانید ، و مرتبا هم بزنید. در صورت لزوم چاشنی ها را تنظیم کنید.

خدمت: 1 وعده

کالری: 443 کیلوکالری

کربوهیدرات ها: 21 گرم

پروتئین: 20 گرم

چربی: 31 گرم

چربی اشباع شده: 17 گرم

کلسترول: 138 میلی گرم

سدیم: 709 میلی گرم

پتاسیم: 651 میلی گرم

فیبر: 1 گرم

شکر: 2 گرم

ویتامین A: 785 IU

ویتامین C: 7 میلی گرم

کلسیم: 77 میلی گرم

آهن: 2 میلی گرم

شما میتوانید این کوفته ها را تهیه و بر روی انواع غذاها مانند پاستا یا ماکارانی یا انواع خوراک ها استفاده کنید.

این دستور غذای کوچک کوفته کوفته سوئدی با پوره سیب زمینی و آبگوشت بسیار خوشمزه است و یک شام عالی را ایجاد می کند و شما هنوز هم می توان در کمتر از یک ساعت آن را درست کرد

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده