بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش پیتزا بدون فر توی تابه

آموزش پیتزا بدون فر توی تابه

برای درست کردن بسیاری از غذاها خصوصا این پیتزای ایتالیایی لذیذ نیاز به فر و در موارد حرفه ای و سنتی به تنور است. اما ممکن است گاهی دسترسی به فر نداشته باشیم و بخواهیم این فست فود را برای خانواده آماده کنیم ، پس براحتی در قابلمه و یا تابه روی حرارت مستقیم گاز با حرارت خیلی کم آن را آماده کنید.تنها فرقش با پیتزا توی فر نحوه آماده کردن مواد آن که از فبل همه چیز را یک تفت کوچک داده تا نرم شود.

مواد لازم

300 گرم ترکیبی از گوشت های دلخواه

1/5 پیمانه پنیر موزارلا یا پیتزا

   1 پیمانه قارچ اسلایس شده

   1 عدد فلفل دلمه ای نگینی خرد شده

هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان مطلب مرتبط هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان

   2 قاشق چایخوری آبلیمو ترش تازه

   1عدد خمیر پیتزا آماده

    3 قاشق سوپخوری سس گوجه فرنگی

       ذرت پخته شده، زیتون یا گوجه فرنگی گیلاسی به میزان لازم

طرز تهیه :

شما می توانید از انواع مواد غذایی مانند سوسیس ، کالباس ، پپرونی ، گوشت چرخ شده ، انواع گوشت سفید پخته وخرد شده را آماده کنید.

کمی روغن در تابه بریزید و ترکیبات دلخواه را توی تابه تفت داده تا کمی تغییر رنگ دهد. بعد قارچ را هم کمی تفت داده تا آب آن تبخیر و کمی سرخ شود و کمی آبلیمو ، نمک و فلفل را هم اضافه و بعد از تفت دادن ، فلفل دلمه ایی را هم اضافه و کمی تفت داده تا نرم و سبک شود.

شما می توانید برای نان پیتزا از خمیرهای آماده شده استفاده کنید و در اینصورت روی یک خمیر را کمی روغن بزنید وبا سس گوجه فرنگی یا سس کچاپ روی خمیر را پوشش دهید و بعد مقدار کمی از پینر موزارلا با پیتزا را روی سس بپاشید.

به ترتیب از ترکیبات گوشت روی خمیر بریزید و بعد فلفل و قارچ را هم اضافه کنید و در آخر روی ترکیب را با پنیر پوشش داده و روی آن را میتوانید کمی فلفل رنگی ، زیتون و کمی پودر آویشن بپاشید

تابه را روی حرارت ملایم گذاشته و توی تابه را با کمی روغن چرب کنید بعد خمیر پر شده را توی تابه قرار داده درب تابه را گذاشته و اجازه دهید پنیر ذوب شود.بعد با سس دلخواه سرو کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده