مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش کوکی آدم برفی

آموزش کوکی آدم برفی

این یک کوکی ترد با شکل زیبا و ترکیبان خوراکی میتواند لبخند را برلبان کودکان شما بیاورد و این ترکیب شامل کوکی و مارشمالو و آیسینگ یک کوکی فوق العاده خوشمزه و پر طرفدار می باشد.


 مواد لازم : برای 9 نفر

100 گرم سس شکلات

1/3 پیمانه شکر

1/2 قاشق چایخوری اسانس وانیل

هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان مطلب مرتبط هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان

 50 گرم کره

  1 عدد زرده تخم مرغ

   2 پیمانه آرد

   1 قاشق چایخوری اسانس وانیل

   1 پیمانه پودر قند

   2 عدد سفیده تخم مرغ

   1 قاشق چایخوری کرم تارتار

   1 پیمانه پودر قند

   1 قاشق چایخوری رنگ خوراکی زرد

   فر را با حرارت 350 درجه فارنهایت و یا 180 درجه سانتیگراد روشن وتوی سینی کاغذ روغنی پهن کنید.

طرز تهیه :

توی یک ظرف آرد،کره،شکر، زرده تخم مرغ و اسانس وانیل را با همزن زده تا به شکل خمیر فرم بگیرد. خمیر را با وردنه پهن و صاف کرده ، بعد با قالب به شکل های دلخواه برش بزنید.

در سینی فر به روی کاغذ روغنی قرار داده و بعد در فر به مدت 20 دقیقه قرارداده تا آماده شود، ولی هر 10 دقیقه کوکی ها را ببینید که آنها نسوزد. بعد از فر خارج کرده و گذاشته تا سرد شود.


طرز تهیه: آیسینگ

 شکر، سفیده تخم مرغ را باهم مخلوط کرده تا زمانی که حجم آن دو برابر شود. سپس پودر قند،اسانس وانیل و کرم تارتار را به آن اضافه و به مدت 3 دقیقه با همزن زده تا صاف ،یکدست شود.

سپس مخلوط آیسینگ را توی یک قیف بریزید و روی کوکی ها را پس از خنک شدن تزیین کرده و بعد مارشمالوها را توی یک ظرف بریزید و روی بخار آبجوش و یا درمایکروویو قرار داده تا کاملا ذوب شود، بعد از ذوب شدن با کمک لیسک ترکیب و پودر قند را اضافه ومثل یک خمیر ورز داده تا صاف و یک دست شود.

 ازخمیرکمی برداشته و کمی رنگ زرد به آن اضافه و خوب ترکیب کرده تا بتوانید ازآن برای فرم دادن بینی استفاده کنید. سر،بینی و دکمه های آدمک برفی را بر روی کوکی ها قرارداده و سپس سس شکلات را توی یک ظرف بریزید و دست و چشم را با یک سیخ چوبی که در شکلات زدید ، بکشید. 

شما می توانید به صورت دلخواه شکل و طرح های مختلفی را با خمیردرست کرده و رنگ آمیزی کرده پس از تزئین به مدت یک ساعت توی یخچال گذاشته و بعد آماده سرو می باشد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده