بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش خانگی مک اند با پنیر آسان بدون پخت در فر

آموزش خانگی مک اند با پنیر آسان بدون پخت در فر

آیا می توانم مک و پنیر بدون فر درست کنم؟

مک اند چیز یا همان ماکارونی و پنیر یکی از محبوبترین انواع پخت ماکارونی با پنیر است که بیشتر در کافی‌شاپ، رستوران و فست‌ فودها سرو میشود.میتوانید این غذای خوشمزه و فوق العاده را برای مهمانی های کوچک عصرانه یا یک شام عالی و بی نظیر سرو کنید و حتما تمام افراد خانواده عاشق این غذای خواهند شد.


مواد لازم : برای 4 نفر

1/3 پیمانه خامه زده شده

1/5 پیمانه پنیر چدار رنده شده

هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان مطلب مرتبط هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان

1 بسته پاستا یا ماکارونی فرمی

کمی رنده شده جوز هندی اختیاری

نمک ، فلفل سیاه به میزان لازم


طرز تهیه : خامه سنگین

دلایل خوشمزگی پاستا و سس‌های خامه‌دار استفاده از خامه سنگین است که بدین طریق آماده میشود.

1/2 پیمانه کره

1 پیمانه شیر

شیر باید به دمای محیط برسد. کره را در یک کاسه و روی بخار آبجوش گذاشته تا ذوب شود به محض آب شدن کره آن را از روی حرارت بردارید و اجازه دهید کمی خنک شود. کره نباید بجوشد و حالا شیر را در یک ظرف مناسب بریزید و کره آب شده را به آن اضافه کنید. این ترکیب را با همزن دستی یا برقی به مدت 2 تا 3 دقیقه و نه بیشتر هم بزنید.

می توانید خامه سنگین را در سردترین قسمت یخچال و در یک ظرف دردار نهایتا به مدت 2 روز نگهداری کنید تا فاسد نشود.

پاستا را طبق دستور پشت بسته با کمی نمک و 1قاشق غذاخوری روغن مایع بپزید. سعی کنید زمان پخت پاستا برای مک اند چیز 1دقیقه کمتر از زمانبندی روی بسته باشد سپس پاستا را آبکش کنید.

یک تابه روی شعله گاز گذاشته و خامه سنگین را در آن بریزید. حدود 2 دقیقه روی شعله ملایم خامه را هم بزنید، سپس پنیر چدار رنده شده را به خامه اضافه و آنقدر هم بزنید تا پنیر آب شود.

پاستا را اضافه و حسابی با پنیر و خامه مخلوط کنید تا تمام قسمت‌های پاستا به خامه و پنیر آغشته شوند. در صورت دلخواه جعفری ساطوری شده، فلفل سیاه و مقداری نمک در صورت نیاز روی پاستا مک اند چیز بریزید و آن را سرو کنید.

نکته :

 از مایه سس ماکارونی برای سرو مک اند چیز استفاده کنید. برای درست کردن مک اند چیز با سس گوشت باید گوشت چرخکرده، قارچ ،پیاز و فلفل دلمه‌ای راآماده کنید که طعم لذیذی به مک اند چیز می‌دهند.

مک اند چیز را میتوانید با گوشت چرخ کرده ، مرغ یا سبزیجات اماده کنید.

مک اند چیز را در کافه ها یا رستوران را در فر هم درست می‌کنند و مقداری آرد سوخاری را در کمی کره تفت داده تا رنگ آن طلایی شود. آرد تفت داده شده را روی مخلوط مک اند چیز بریزید، کمی فلفل پاپریکا بپاشید، مقداری پنیر پیتزا و پارمزان روی سطح آن بریزید و در فر با دمای 350 درجه فارنهایت و یا 175 درجه سانتی‌گراد به مدت 10 دقیقه گذاشته تا روی پاستا طلایی شود.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده