مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش آشپزی ماکارونی پاتانسکا ایتالیایی

آموزش آشپزی ماکارونی پاتانسکا ایتالیایی

یکی از ساده ترین نسخه های ایتالیایی برای پخت پاستا است که بسیار ساده ولی خوش رنگ و خوش طعم است و در این نوع پخت شما تمام ترکیبات را در یک ظرف میریزید و تمام مواد با هم پخته و آماده میشود. روش پاستای یک قابلمه در اینجا به زیبایی کار می کند: همزمان با پخت ماکارونی ، گوجه فرنگی های آبدار از هم می پاشد و با زیتون های پر آب مخلوط می شود و یک سس نشاسته شور و نمکی ایجاد می کند که به رشته ها چسبیده است. می توانید از هر شکل ماکارونی بلندی که دوست دارید استفاده کنید به شرطی که در عرض نه تا 10 دقیقه به صورت عالی درآید (من همیشه گزینه لینگونی را انتخاب می کنم).

زمان آماده سازی 10 دقیقه زمان پخت 8 دقیقه تا 10 دقیقه


هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان مطلب مرتبط هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان

مواد لازم : برای 4 نفر

340 گرم ماکارانی لینگوین

340 گرم گوجه گیلاسی

1/2 فنجان زیتون بدون هسته

1/2 فنجان برگ جعفری تازه

1/2 قاشق چایخوری پودرفلفل سیاه

1/4 فنجان کیپر

4 فنجان آب

2 قاشق غذاخوری روغن زیتون

1 قاشق چایخوری نمک کوشر

دستورالعمل ها

گوجه گیلاس و زیتون را از وسط به نیم کنید و هر دو را در یک تابه بزرگ قرار دهید. برگ جعفری تازه را به صورت درشت خرد کرده به ماهی تابه اضافه کنید. آب ، لینگوین ، کیپر ، روغن زیتون ، نمک کوشر و فلفل سیاه را هم اضافه کنید.

بگذارید روی حرارت زیاد بجوشد (این کار حدود 5 دقیقه طول خواهد کشید). مخلوط را با هم زدن و چرخاندن ماکارونی با انبر برای جلوگیری از چسبیدن بجوشانید تا زمانی که حدود 8 تا 10 دقیقه ماکارونی پخته و تقریباً تمام مایعات تبخیر شود ،

از روی حرارت بردارید. روی آن را کمی جعفری تازه خرد شده اضافه کنید. در صورت لزوم میتوانید کمی هم نمک اضافه کنید و بعد سرو کنید.نمک بیشتری را بچشید و مزه دار کنید.

یادداشت های دستور العمل

ذخیره سازی: مواد باقی مانده را می توان در ظرف هوای بسته تا 4 روز در یخچال نگهداری کرد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده