بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش کباب مرغ یا ساتای با سس بادام زمینی

آموزش کباب مرغ یا ساتای با سس بادام زمینی

ریشه های برخی از دستور پخت هایی که امروز در سطح بین المللی مطرح هستند را باید در فرهنگ آسیایی جست و جو کرد، به همین دلیل است که امروز کشورهای زیادی ادعای مالکیت بر روی بعضی از غذاها را دارند.

مواد لازم:

680 گرم ران مرغ بدون استخوان مکعب یا نوار قطع برش خرده

1/2 فنجان شیرنارگیل

1/2 قاشق چایخوری پودرزنجبیل

1/2 قاشق چایخوری نمک به اندازه دلخواه

هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان مطلب مرتبط هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان

   2 قاشق چایخوری پودرتخم گشنیز

   1 قاشق چایخوری زردچوبه

   2 قاشق چایخوری سس سویا

   1 قاشق چایخوری سیرچرخ شده یا بیشتر بسته به سلیقه

      کمی هم فلفل قرمزخردشده

  طرز تهیه:

در یک کاسه متوسط ​​ تمام مواد تشکیل دهنده به جز مرغ را با هم ترکیب کنید. گوشت مرغ را درآن قرار داده وهم زده تا تمام گوشت آغشته به سس شود.

درب ظرف را بسته وبه مدت 4 ساعت یا در طول شب توی یخچال قرار داده تا مرغ مزه دار شود.10-12 سیخ چوبی را در آب سرد قرار داده تا کاملا خیس بخورد. اینکار باعث می شود که سیخ ها نسوزد.

مرغ ها را به سیخ بکشید و روی آتش مستقیم کباب کنید. شما میتوانید در طول مدت کباب شدن با یک برس از سس مرتب روی مرغ ها بکشید.


ساتای Satay

ساتای غذایی ساده مخصوص نواحی جنوب شرق آسیاست که اولین بار در اندونزی معرفی شد. این غذا در سراسر نقاط اندونزی یافت شده و به عنوان غذای ملی آنها شناخته می شود. مصرف این غذا از زمان اقتباس دستور تهیه های کباب های هندی که با تاجران مسلمان به جاوا آمدند، باب شد. در این غذا برش های گوشت، کبابی و نیم سوز شده و در کنار سس بادام زمینی سرو می شوند. این غذا را همچنین می توان با استفاده از توفو آماده کرد؛ مخصوصا اگر روی هیزم پخته شود طعم خارق العاده ای پیدا خواهد کرد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده