بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش ودستورالعمل دسر هویج آجیلی با زعفران

آموزش ودستورالعمل دسر هویج آجیلی با زعفران

این دسر خوشمزه و معطر به نام دسر هویج با آجیل و زعفران یک دسر است و یک شیرینی خوشمزه ایرانی است که به صورت زیر پخته می شود

مواد لازم :

3 فنجان هویج رنده شده

هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان مطلب مرتبط هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان

1 فنجان شکر

2 قاشق غذاخوری کره

4 دانه هل

1 قاشق چایخوری کشمش

1 قاشق چایخوری زعفران مخلوط با آب گرم

بادام و پسته یا پودر نارگیل مقداری برای تزئین

بستنی ، بیسکویت ، کوکی برای سرو در کنار این دسر

دستورالعمل:

هویج ها را بشویید و پوست بگیرید ، سپس هویج های پوست کنده را درشت رنده کنید. چند قاشق غذاخوری روغن درون ظرف بریزید و آن را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید.

هویج های رنده شده را در ماهیتابه بریزید و با حرارت متوسط ​​حدود 20 دقیقه بپزید. آب هویج را هم بزنید ، سپس شکر و زعفران را به هویج اضافه کنید. حرارت را کم کنید و هم بزنید تا شکر هویج را جذب کند.

شکر و هویج را به مدت 10 دقیقه تفت دهید سپس کره و هل خرد شده را اضافه کنید ، به مدت 10 دقیقه روی حرارت متوسط ​​بپزید سپس از روی حرارت برداشته و کشمش ، بادام ، پسته اضافه کنید ، دسر هویج را در یک کاسه ریخته و و در کنار انواع بیسکویت یا کوکی یا بین شیرینی ها و کوکی ها را با این هویج های خوشمزه را پر کرده و بهترین گزینه با این دسر بستنی است و بعد این دسر هویج خوش رنگ و خوشمزه را در کنار خانواده و دوستان خود سرو کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده