مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش تهیه بستنی دارچینی

آموزش تهیه بستنی دارچینی

این بستنی هم به خودی خود فوق العاده است و طعم فوق العاده خوشمزه ایی دارد که عطر و طعم دارچین آن را چند برابر میکند.بستنی یا خامه سرد (ice cream)، یک دسر سرد خوشمزه با میزان کالری و چربی بسیار بالاست. بستنی، محبوب همه است به ویژه کودکان. تاریخچه بستنی به هزاران سال قبل باز می‌گردد، اما مبدا آن مشخص نیست. بستنی تا به امروز راه بسیاری پیموده است. درحال حاضر بستنی در طعم‌ها مختلف از بستنی میوه‌‌ای (با طعم انواع میوه‌ها) گرفته تا بستنی گردویی، کره‌ای، شکلاتی، ناپلی (این بستنی حاصل ترکیب توت فرنگی، وانیل و شکلات است) و شکل‌های متفاوت از جمله آلاسکا یا یخی، بستنی قیفی و غیره وجود دارد. نوعی دسر بستنی خنک، مقوی،خامه ای و کم شیرین است.

مواد لازم : برای 4 نفر

3/4 فنجان شکر

1 فنجان شیر

2 فنجان کرم سنگین

1 عدد نمک

هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان مطلب مرتبط هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان

5 عدد زرده کامل تخم مرغ

1 قاشق چایخوری  وانیل

2 قاشق چای خوری پودر دارچین

طرز تهیه :

در یک قابلمه ، شیر ، خامه و نمک را بهم بزنید تا بجوشد. زرده های تخم مرغ را با شکر مخلوط کنید و بعد از اینکه مخلوط شیر به صورت سس شد ، نیمی از مخلوط شیر را درون زرده تخم مرغ ها بریزید و تمام مدت زرده ها را بزنید.

زرده و نیمی از مخلوط شیر را دوباره داخل قابلمه اضافه وحدود 6-8 دقیقه مرتب هم زده تا کاملا غلیظ شود.

بعد مخلوط را از طریق یک الک ریز رد کرده تا صاف و یکدست شود،سپس وانیل و دارچین را اضافه و کمی هم زده درب ظرف را بسته و به حدود 4 ساعت یا ترجیحاً یک شب در یخچال و فریزر گذاشته تا سرد و بسته شود.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده