بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش پخت پاف با خامه

  آموزش پخت پاف با خامه

برای تهیه این دسر آسان اما چشمگیر و شما براحتی در منزل می توانید این پاف های خامه ایی را درست کنید و روی ان را با انواع شکلات و یا کارامل تزیین و سرو کنید. هرچند ممکن است طرز تهیه آن کمی سخت باشد، اما با کمی دقت و رعایت تمام مقادیر و اندازه‌ها می‌توانید آن را به راحتی درست کنید.

موادلازم : 120 گرم وانیل

 100میلی لیتر خامه

هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان مطلب مرتبط هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان

250 گرم پودر شکر

250 گرم آرد گندم

100 گرم کره

250 میلی لیتر آب جوش

1/4 قاشق چای خوری نمک

  4 عدد تخم مرغ طرز تهیه:

آب جوش، کره، نمک را با هم مخلوط کرده و روی حرارت بگذارید تا به جوش آمده، سپس از روی حرارت بردارید و آرد را توی مخلوط ریخته وهم بزنید.

تخم مرغ را در ظرفی جدا زده ویکباره به مخلوط آرد اضافه کنید وکاملا هم بزنید تا خمیری نرم ولطیفی داشته باشید.

خمیر را در کیسه شیرینی بریزید وتوی سینی فر یک ورق کاغذی پهن کرده و خطوط خمیری را به شکل سوسیس روی سینی با فاصله قرار دهید.

سپس سینی را در فر 200 درجه به مدت 30 دقیقه قرار دهید. پودر شکر را با وانیل و خامه مخلوط کرده و با همزن زده تا فرم دار شود.

بعد دریخچال قرار داده، تاسرد شود. نان ها را ازقسمت طول از وسط دو نیم کنید وبا خامه پرکنید و روی پاف ها را با پودر قند تزیین کنید.


نکته آماده کردن خامه در منزل

بعد باید خامه را آماده کنید به این شکل که خامه قنادی شیرین شده را در دمای محیط کمی نرم شود تا بتوان با همزن همش زد.

خامه قنادی را با دور تند همزن چند دقیقه هم بزنید تا فرم بگیرد و پف کند.

خامه فرم گرفته شده را با کمک یک قیف و ماسوره که خیلی هم مهم نیست چه شکلی باشد داخل نان های سوراخ شده میریزیم در حدی که داخلش پر شود.

نان خامه ای های آماده شده را می توانید با شکلات کاکائو یا سفید ذوب شده تزیین کنید وحدود 1 تا 2 ساعت در یخچال نگه دارید تا خیسی خامه نان ها را نرم کند و بعد نوش جان کنید.

اگر بخواهید از این نان در دسر ها استفاده کنید میتوانید هنگام آماده سازی خمیر کمی نمک به اندازه نصف قاشق چایخوری به آن اضافه کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده